Zin in romantiek?

16-11-2021
Een hartje voor jou
Een hartje voor jou

14 februari. Voor de niet-romantici onder ons is deze datum een ware hel. Welk flesje parfum verwacht ze dit jaar? En voor welke voetbalploeg support hij al weer? Kwestie van de juiste sjerp te kopen.

Ok, ik ben eerlijk, daar kan ik je niet mee helpen, maar wees gerust, het ergste moet nog komen. Want bij het jaarlijkse Valentijncadeau hoort natuurlijk ook een tekst, en zoals je geliefde van jou verwacht, een romantische tekst, of nog beter, een liefdesgedicht!

En daar kan ik jou wel mee helpen. Speciaal voor Valentijn bied ik mijn diensten als copywriter-dichter aan. Dat kan zeer eenvoudig. 

Vul in!

Hoe gaan we te werk?

  1. Vul het formulier hierboven in. Geef wat meer informatie over je Valentijn, over het cadeau dat je gekocht hebt, hobby's, unieke momenten, leuke weetjes, ... zodat ik van start kan gaan.
  2. Enkele dagen later stuur ik je een eerste versie. Daarop mag je reageren en nog wat zaken laten aanpassen. Ik stuur je een herwerkte versie. Dit cirkeltje herhalen we twee keer, zodat je zeker tevreden bent.
  3. Ik stuur ik je via Whatsapp een betalingsfactuur. Een mooi liefdesgedicht is tussen de 7 en 15 lijnen tekst. Als je me goed brieft, werk ik daar 20 minuten aan. Kostprijs: 25 euro, inclusief btw.
  4. Jij geeft je cadeau met je liefdesgedicht af en scoort superpunten!

P.S. Tegen niemand vertellen dat ik jouw gedicht geschreven heb, hé!

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin